9/13/2013

II. rész: A nagy találkozás


..mielőtt befejezhettem volna a mondatot, oda lépett mellém és Emily mellé az új fiú. Rám mosolygott és nem tudtam ellenállni a sármos mosolyának... Beletúrtam a hajamba és én is rámosolyogtam.


- Sziasztok csajok. Damon vagyok.
- Szia. Én meg Emily. De hívj csak nyugodtan Em-nek. 
- Szia. - mondtam egy furcsa mosollyal az arcomon.
- Nem tudjátok, hogy hol az osztályom? Még új vagyok.
- De. Mi leszünk az osztálytársaid. -feleltem óriási mosollyal az arcomon.
- Ó, de jó. Két csinos lány is az osztály társam lesz.
Mi csak mosolyogtunk. Ám amikor ezt kimondta becsengettek.
- Gyere megmutatom hol lesz óránk.
- Oké, kösz. -mondta majd rám mosolygott.
- Erre gyere. Tesink lesz.
 Ott a ti öltözőtök.
- Köszi.
- Nincs mit. -majd mosolyogtam és bementem a női öltözőbe.
- Mi volt ez?? -érdeklődött Emily.
- Micsoda?
- Ez az arckifejezés...
- Milyen arckifejezés? -értetlenkedtem.
- Hát ez! Mosolyogsz és vidám vagy. Úgy néztél arra a srácra..
- Már az is baj ha vidám vagyok?
- Dehogy is baj. Én csak örülök neki.
- Egyébként mire célzol? Hogy néztem?
- Hát ÚGY!
- Mi? Dehogy is. Hisz csak most ismertem meg...
- Mindegy kezdődik az óra. Menjünk.
Egész órán szemeztünk egymással... Igazán jól kezdődött ez a nap. Óra végén odajött hozzám és különhívott.
- Ööö... (nem mutatkoztam be és így a nevemet próbálta megtudakolni.)
- Elena.
- Elena! Beszélhetnék veled négy szemközt?
- Persze. -majd rátekintettem Em-re akinek az arcán ott volt az a huncut mosoly.
Különvonultunk majd kérdeztem:
- Miről lenne szó?
- Csak azt szeretném megkérdezni, hogy lennél -e a párom a sulibálon. Nem ismerek senkit és te elbűvöltél engem.
- Hát.. -dadogtam egy kicsit hiszen zavarban voltam.
 Persze. Szívesen, már ha ez nem egy randi.
- Oké. Akkor nem egy randi lesz... De miért?
- Tudod elég sokat csalódtam már a férfiakban, és téged sem ismerlek még túlságosan. Inkább csak barátokra vágyom.
- Értem. Akkor ezt azt jelenti, hogy lehetünk barátok? -ekkor egy széles mosoly bukkant fel az arcán.
- Persze. Most viszont menjünk órára. -és mosolyogva ránéztem.
Suli után hazamentem és ezt mind leírtam a naplómba.

2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó ez az oldal!!!
    Szeretnél lenni facebookon egy oldalon admin lenni??
    Link:https://www.facebook.com/pages/%E1%83%A6The-Vampires-Diaries%E1%83%A6/209995742458737

    VálaszTörlés