9/13/2013

I. rész: Elena története


Elena egy átlagosnak tűnő lány volt tele érzelmekkel. Elég sok érzelmi csalódása volt már..pedig még csak gimnazista. Jövőre fog ballagni és főiskolára menni. 13 éves kora óta (amikor először lett szerelmes) vezet egy naplót. ˝Az első szerelem érzése olyan csodálatos... Mintha pillangók repkednének a gyomromban. Valahányszor a fiúra gondolok görcsbe rándul a gyomrom.˝ 
...
Ma reggel kezdődik az első tanítási nap. Elena jókedvűen indul iskolába. Mikor az iskola mellé érkezik megpillantja az egyik barátnőjét az iskola előtt.

Egymásra mosolyogtak, majd egymás felé futottak.
- Elena! De rég láttalak..
- Em! Már hiányoztál. Hová tűntél a nyáron? - kérdeztem kíváncsian.
Elvégre a legjobb barátnőm és egyszer sem találkoztunk a szünetben. Furcsállottam a dolgot.
- Nyaralni voltam Hawaii-n. -mosolygott.
- Én Olaszországban voltam. -mondtam.
- Hallottad,hogy új osztálytársunk jön? -kérdezte.
Hirtelen előtört belőlem a kíváncsiság, mintha csak egy 5 éves kislány volnék. 
- Nem.. Kicsoda? -kérdezgettem.
- Azt honnan kéne tudnom? 
- Nem tudom... Általában elég tájékozott vagy. - vigyorogtam rá. - És azt legalább tudod,hogy fiú vagy lány?
- Állítólag egy irtó helyes pasi jön. -mondta közben huncut mosollyal az arcán.
Szívem megdobbant, újra reménykedni kezdtem. Közben az agyam folyamatosan az ellenkezőjét bizonygatta.
- Úgysem lesz más, mint a többi.. -feleltem rá gúnyosan.
Az agyam győzött hatalmas fölénnyel, de a szikra, a remény szikrája még mindig lobogott.
- Honnan tudod? Lehet,hogy egy különleges srác akivel végre megtalálod a boldogságodat. - győzködött.
- Kétlem... - válaszoltam, ám mielőtt befejezhettem volna a mondatot..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése